Garantie aanvragen

Heb je een kapot of beschadigd product? Dat vinden we erg vervelend! Om het probleem zo snel mogelijk op te kunnen lossen vragen we je om het volgende te doen:

1) Gaat het om één van de volgende Intex producten?

  • Zwembad  (frame zwembad of easy set zwembad)
  • Zwembadapparatuur  (filterpomp, zoutwatersysteem, etc.)
  • Opblaasbare jacuzzi

Dan willen we je vragen om je garantieaanvraag rechtstreeks bij Intex Nederland in te dienen. Zij hebben de beste technische kennis om je verder te helpen, en zullen na de aanvraag contact met je opnemen om de garantie af te handelen.

2) Heb je een garantieaanvraag voor een luchtbed, boot of ander product? Dan vragen we je ons eigen garantieformulier op deze pagina volledig in te vullen.

3) Indien je in België woont, mag je jouw garantieaanvraag online registreren via Intex Service Center België. Na ontvangst van je online garantieaanvraag, zal het Intex Service Center van België en Luxemburg contact met je opnemen en een passende service bieden.

Hoe vul je het garantieformulier in?

1) Vul je bestelnummer, postcode en huisnummer in.
2) Geef aan om welk product het gaat.
3) Geef een duidelijke omschrijving van het defect of de beschadiging.
4) Voeg de gevraagde documenten en foto's toe.

We nemen je garantieaanvraag binnen 1 werkdag in behandeling.