Verzending en bezorging

We streven ernaar de bestellingen zo snel mogelijk te laten bezorgen. Bestellingen op werkdagen geplaatst en betaald voor 17:00 uur worden dezelfde dag verzonden.

Bezorging vindt plaats op de eerstvolgende werkdag op het aangegeven bezorg-of factuuradres. Onze bestellingen worden bezorgd door PostNL en TransMission. PostNL bezorgt pakketjes van maandag t/m zaterdag. Palletzendingen worden door TransMission bezorgd van maandag tot vrijdag.

Bestellingen met een waarde vanaf € 150,00 worden gratis verzonden. Bij pakketbestellingen betaal je, afhankelijk van het totaal gewicht, € 6,75 of € 13,00 verzendkosten bij bestellingen onder de € 150,00.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Je bestelling wordt normaal de volgende werkdag bij je bezorgd. Je ontvangt altijd een verzendbevestiging met een track en trace code. Met de track en trace code kun je vanaf 0:00 op de dag van bezorging het tijdvak zien waarin je bestelling wordt bezorgd.

Verzending naar overige EU-landen?

Verzending naar Duitsland is mogelijk. Voor bezorging in overige EU-landen kun je mailen naar info@thepoolshop.nl. Vermeld in je e-mail altijd om welk product het gaat, het afleveradres en de besteldatum. Je ontvangt een e-mail terug met de offerte, indien bezorging mogelijk is.

Wat is de levertijd van een product dat niet op voorraad is?

Op de productpagina wordt aangegeven wanneer we het product op voorraad hebben. Zodra het product op voorraad is kan het besteld en verstuurd worden. Levertijd is 1 werkdag. Wil je op de hoogte worden gehouden van wanneer een product weer leverbaar is. Vul dan op de productpagina je e-mailadres in. Je krijgt automatisch een e-mail als het product weer op voorraad is.

Hoe wordt mijn pakket verzonden?

Je pakket wordt verzonden in de originele verpakking of met een omdoos. We versturen pakketten in Nederland en België met PostNL. Palletzendingen worden bezorgd door TransMission.

Wat gebeurt er als mijn bestelling niet bezorgd kan worden?

Ben je niet thuis op het eerste bezorgmoment? Dan probeert de bezorger je pakketje bij de buren af te geven indien je hier geen bezwaar tegen hebt gemaakt tijdens het bestellen. Je ontvangt dan een briefje in de bus waar het pakket is afgeleverd. Niemand thuis, dan ontvang je een berichtje in de brievenbus met verdere informatie om je pakket te ontvangen.

Wat moet ik doen als ik mijn pakket nooit heb ontvangen?

Dat is erg vervelend! Controleer eerst met de track en trace code de huidige leverstatus. Misschien is er iets misgegaan en wordt je pakket alsnog bezorgd. Geeft de track en trace code geen duidelijkheid? Neem dan direct contact op met onze klantenservice via info@thepoolshop.nl